armtimes.com-ի տեղեկություններով, մեծահարուստ Սամվել Ալեքսանյանը մյուս տարի մտադիր է նոր մեծ մոլ բացել Աջափնյակում: Ի տարբերություն մյուսների, այն մասնագիտացված առևտրի կենտրոն է լինելու, այնտեղ վաճառվելու են ավտոմասեր:
Փաստորեն, այս օլիգարխը մի խնդիրը լիովին կատարեց, հիմա անցնում է հաջորդ ոլորտին: Իր «Երևան սիթիների» պատճառով փոքր ու միջին առևտրով զբաղվող խանութները գրեթե զրկվեցին իրենց ապրուստի միջոցից: Շատերը փակեցին խանութները, որովհետև գրեթե բոլոր վարչական շրջաններում բացված մեծ «սիթիները» «իրենց մեջ» առան քաղաքի բնակչությանը, բավարարեցին բոլորի առևտրային պահանջները, իսկ փոքր խանութպանները մնացին անգործ, զրկվեցին օրվա ապրուստից:
Շատերն էլ թողեցին ու հեռացան, այլ տեղ փնտրելով իրենց ապրուստի միջոցը: Արդյունքում քաղաքի, հատկապես սննդի առևտրի «զարկերակն» իր ձեռքում պահած օլիգարխն ինչպես ցանկանում, այնպես էլ սահմանում է պահանջարկի ու առաջարկի հայտնի օրենքը: Ոչնչացնելով այս ոլորտի ՓՄՁ-ներին, Ալեքսանյանն իր համար նոր հորիզոն է բացում:
Այս անգամ նրա բիզնես-միտքը նոր «խոպան» միջավայր է գտել: Այս ոլորտում հայտնի մենաշնորհներ չկան, այնպես պետք է արվի, որ այստեղի փոքր ու միջին առևտրականներն էլ զրկվեն իրենց գործից և արժանանան մյուսների ճակատագրին: Զարմանալ կարելի է, մի՞թե այսքան գումարներ ունեցող մարդու մտքով մի օր չի անցնում փողերը ներդնել, ասենք գիտական, կրթական, մշակութային արժեքներ ստեղծելու գործում: Իհարկե, չի անցնում, որովհետև վերջիններս չեն ապահովում այնքան եկամուտ, որքան նա կարող է ունենալ, առևտրային կենտրոններից: Եվ, ի վերջո, այդ ոլորտներում հնարավոր չէ կեղծ արտադրանք տալ, կեղծ պիտակավորումներ անել, կեղծել իրական արտադրանքը հանուն մեծ շահույթի: Սա նախ և առաջ մտածողության խնդիր է, իսկ Սամվել Ալեքսանյանի բիզնես մտածողությունը այլ հիմքերի վրա է. ինչպես շատ կորզել մարդկանց գրպանից` չտալով որակյալ արտադրանք: Տխուր են հայաստանյան բիզնես միջավայրն ու մտածողությունը:
Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ